הפקת אירועי השקה
אנחנו מפיקים אירועים
כאשר חברה משיקה מוצר חדש היא כמובן יוצאת למסע פרסום בתקשורת ואף עורכת מבצעים ברשתות השיווק. אלו הם בהחלט דברים חשובים אשר משיגים תוצאות. אבל מה עושים כאשר רוצים לייצר תחושה אמתית שהדבר הגדול הבא כבר כאן?
איך מעבירים את התחושה המחשמלת לצוות העובדים, סוכני המכירות, המפיצים, הלקוחות והתקשורת? איך מעוררים בהם את החשק לטעום את המוצר, להזדהות איתו ולחוש על בשרם את תדמית המוצר? התשובה לשאלות אלו נמצאת באירועי השקה.
חברות רבות בוחרות בהפקת אירועי השקה מכיוון שהן מבינות שזוהי דרך יעילה לתת פוש חזק למוצר. באירועי ההשקה הן יוצרות עניין גדול (או באזזז אם נשתמש בשפה המקצועית של הבראנז’ה) במוצר. אפשר לקרוא לזה אפקט דומינו המשפיע על כל הנוכחים והופך אותם למעין משווקים של המוצר. ביום שלמחרת הנוכחים יספרו לכולם שהם השתתפו באירוע ההשקה וירו התעניינות מעגלית במוצר.
כאשר עורכים אירועי השקה יש להזמין מובילי דעת קהל, עיתונאים וסלבס על מנת ליצור את הבאז התקשורתי הראוי במדיה וברשתות החברתיות. יש לשים דגש גדול על המסר הפרסומי של המוצר, כלומר על התדמית של המוצר. האירוע עצמו וכל מה שיתרחש בו מסייע לבניית התדמית.
אבל בשביל שכל זה יקרה יש צורך לארגן אירוע מוקפד ומתוכנן מא’ עד ת’. איך עושים זאת? התשובה פשוטה– הפקת אירועי השקה עושים עם חברה המתמחה בהפקת אירועים ובפרט בעלת ניסיון באירועי השקה. לחברה המתמחה בהפקת אירועים יש את כל הידע והניסיון על מנת לארגן את כל הלוגיסטיקה של האירוע והקונספט של הערב.
אירוע השקה יכול להיות אירוע בו מציגים לציבור מוצר חדש, כמו למשל גלידה בטעם חדש, משקה חדש או רכב חדש. אך לא רק מוצרים הם סיבה לאירועי השקה. בהרבה מקרים מדובר בסניפים וחנויות, כמו למשל חנות חדשה העורכת אירוע השקה. לעתים האירוע הוא באתר מיוחד המתאים לאירועים ולעתים הוא בחנות עצמה, דבר המציב אתגרים לוגיסטיים ייחודיים.
הפקת אירוע השקה היא הפקה שונה מכל אירוע אחר. יש בה שילוב של צרכים לוגיסטיים מורכבים לצד צרכים פרסומיים. כלומר במקביל לתכנון העיצוב, התאורה, מערכת ההגברה, ההסעות, החנייה ושאר הפרטים יש להלביש על האירוע את הקונספט התואם למוצר. הפקת אירועי השקה במקרים רבים נעשית בשיתוף פעולה צמוד עם אנשי הפרסום והתדמית של המותג.
רוצים להתחתן בבקה-סטייל
וולקאם לבבקה
אנחנו מפיקים אירועים לא-סטנדרטיים (עד כדי כך שזכינו בפרסים בינלאומיים. נייס, לא?).
מכלול מדויק של לוקיישן, עיצוב, טעמים, צלילים ויופי, שמעל הכל – אתם משתקפים מתוכו. אירועים שהם ללא גבולות וללא מעצורים. הצלחנו לסקרן אתכם? מגניב. בואו לראות עוד.
לצפיה בגלריה